piątek, 30 grudnia 2011

Candy czyli łakocie do pożarcia:]

Ledwo sie wyrobiłam,leedwo!Tak jak zresztą przypuszczałam,ale obiecałam więc dotrzymać słowa musze a poza tym chiałabym żebyście w Nowy Rok weszli z szansa na upolowanie czegoś smacznego:]
Oto co mozna upolować;


 Troche wieksza fotka do zobaczenia tutaj


Spineczki i male gumeczki do wlosow przydadza sie kazdej lali,do tego zawieszka ktora mozecie przypiac gdziekolwiek,bluza na Pullip uszyta przeze mnie (nada sie tez dla Barbie) i zestaw slodkich ciuszkow BFC Ink.Ubranka z przeznaczenia sa na 10 calowa lalke,ale mam jeden taki zestaw i wiem ze;
bluzeczka i spodenki pasuja swietnie na standardowe cialko Pullip (na tylek obitsu sie nie wcisna),buziki sa luznawe na stope obitsu 27 cm ale ze skarpetkami dadza rade,spodenki wcisnie sie na tylek Fashionistki ale sie nie zapnie rzepa z tylu,nie wiem jak jest z Blythe i innymi lalkami,ale jesli np Dal jest wezsza w udach i tylku niz Pullipowe obitsu to powinnny sie tez nadac.Mozliwe tez,ze mozna pokombinowac z Monsterkami,bluzeczka napewno sie nada.W sklad kompletu wchodza buciki,bluzeczka,krotkie spodenki,getry i plecak.Candy potrwa dwa tygodnie a zwyciezce wylosuje 13 w piatek,a niech komus bedzie slodko w tym dniu:] Chec udzialu zglaszamy sie w komentarzach do 13 stycznia do godziny 12:00 polskiego czasu.Mozliwe ze doloze jeszcze jakis drobiazg specjalnie pod osobe ktora wylosuje:]
Bedzie mi milo jesli na blogu wspomnicie o moich cukierasach.
*******
Musze zmykac do pracy.Powiem tylko,ze w koncu kupilam buciki dla Amy,hihi,nie moglam sie zdecydowac wiec...wzielam 3 pary-bilae,rozowe i czarne:]
Zycze Wam wszystkiego dobrego w Nowym Roku,bawcie sie dobrze!


edit
Zmienilam godzine zglaszania udzialu w zabawie;dopiero dzis zorientowalam sie,ze bez tej zmiany nie bede mogla przeprowadzic losowania w tym dniu.Zalezy mi zeby to jednak byl 13 w piatek:]
Przepraszam za zmiany i zycze wszystkim szczescia w losowaniu:]

74 komentarze :

Unknown pisze...

zgłaszam się :D!

drutefka pisze...

Chcę pożreć to wszystko :D Najwyżej "się dopasuje" dla mojej Hope ;)

N. pisze...

Zgłaszam się! Co prawda Pullipa jeszcze nie posiadam, ale jest już zamówiony i niedługo do mnie wyleci.

Marshalka pisze...

Zgłaszam się! Czy link z prawej strony bloga wystarczy, czy trzeba założyć post? :)

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się z Wielką Przyjemnością .
Śliczne rzeczy do wygrania są .
Pullipa jeszcze nie mam ale najprędzej pod koniec kwietnia pojawi się w domku i na blogu **^^

Bovary pisze...

Omatkoicórko!!! zapisuję się,zwłaszcza,że można stać się właścicielem bluzy spod Twojej igły! Emma i Cynka już się kłócą,która co dostanie ;D Życzę sobie szczęścia w losowaniu ;D Sasasasa !

Anonimowy pisze...

Jakie Słodkości do zgarnięcia! Oczywiście się zgłaszam:)
Amelka na pewno by się z nich ucieszyła:)
Pozdraiwam i powodzenia:*

martoom pisze...

Zgłaszam się!

Jak ja chcę żeby mi się poszczęściło ;D

Pozdrawiam.
http://martoom.pinger.pl/

Sara pisze...

Ale świetne nagrody.! A ta bluza cud,miód i orzeszki.!
Oczywiście się zgłaszam .! :D

Nane pisze...

Ciuszki może będę lekkawo przyduże na moją nową pannicę (która w koońcu przybyła i szaleję ze szczęścia), ale gumeczki, spineczki, getry będzie można zwężyć może...i ten plecak! <3
MUST HAVE po prostu. :D

Nicol. pisze...

Zgłaszam się :))

Kremu pisze...

Zgłaszam się. Podaje link tylko na boga do Candy :)
http://kremoowadoll.blogspot.com/

Urshula pisze...

Wszystkiego dobrego w Nowym Roku,Emigrantko!Oby spełniły sie te duże i te malutkie życzenia!

I oczywiście zgłaszam sie do Twojego Candy!

:)

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się :)
selemia.pinger.pl

Przepraszam że ja taka mało zalogowana,nie mam tu konta :|

Natalia C: pisze...

Zgłaszam się :*

Magu pisze...

Zgłaszam się . !
http://madz.iusia.pinger.pl/

rednicole pisze...

ZG SIĘ

www.la-modaa.blogspot.com

Molly... pisze...

zgłaszam się^^
~Molly...

http://monster-high.pinger.pl/

Calineczka pisze...

Ja również się zgłaszam! :3

Reshel pisze...

zgłaszam się

cleodenile.pinger.pl

kina2209 pisze...

zgłaszam się :D

kina2209.pinger.pl

nekokayako pisze...

Zgłaszam się. :3

Euphie pisze...

To ja też ! :D

Anonimowy pisze...

Również się zgłaszam, mój blog: www.agiss.pinger.pl
:D

Doll-pashion pisze...

Zgłaaszam się,ta bluza by ty jest świetna!Postaram się napisać o tym candy jeszcze dzisiaj;)

www.hellolati.pinger.pl

Effie. pisze...

same sliczności :d zgłaszam sie oczywiście :D wszystkiego najlepszego w nowy rok :3

Imago pisze...

Szczęśliwego Nowego Roku!
Też się zgłoszę a co mi tam ;)

Arisu pisze...

Szczęśliwego Nowego Roku! :))
I też się zgłaszam, śliczne rzeczy ^.^

Kiniaczek pisze...

Zgłaszam się.To moje pierwsze candy.

Panna Wi pisze...

Melduję się!Właśnie tworzę post.:)Nagrody są cudne^^

Agnieszka pisze...

No ja też się zgłaszam:)

Mono pisze...

Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
Zapisuję się, a co mi tam! :D

alice50503 pisze...

Wszystkiego najlepszego w nowym roku spełnienia wszystkich marzeń a najbardziej tych lalkowych :***

OCZYWIŚCIE ZGŁASZAM SIĘ :)

www pisze...

zgłaszam się :D

Mabs pisze...

ale słodkości~! <3
zgłaszam się oczywiście *.*

emma . pisze...

ja! ja! ja! zgłaszam się! :D

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się! Nie ma niestety konta na bloggerze, ale tutaj jest link do mojego konta na pingerze: www.monsterfivy.pl
Nick: `Bunny.

Odlotx pisze...

Zgłaszam się . ! Mam tu Konto mój nick na pingerze to : Odlotx .
Wow , super nagrody

Odlotx pisze...

odlotx.pinger.pl
a tu jest nick który mam na profilu :
. Olqa . xD

Anonimowy pisze...

A co tam, też się zgłaszam :)
http://angel590.pinger.pl/

Angela pisze...

Zgłaszam się :_)

Anonimowy pisze...

Trzeba mieć bloga? :D Bo z tym to u mnie cienko ,ale e-mail mam :D

HellRose pisze...

Zgłaszam się, jakie nagrody fajne *w*

doll-lover.pinger.pl

Ruda. pisze...

ja też, ja też!

Dominiq pisze...

Zgłaszam się. C: ! Blog wiadomo jaki a jeśli nie to link w moim profilu hahah. I powodzenia innym!

mail : candy_pop@o2.pl

Zuzeppe pisze...

zgłaszam się :3 obrerwujĘ tego bloga jako mimi

Honorata pisze...

Och, to prawdziwe delicje! Ochoczo się zgłaszam do zabawy ;)
pozdrawiam gorrrąco :D

J.P. pisze...

zgłaszam się
http://lalkawdomku.blogspot.com/

Bibi Milneaux pisze...

zgłaszam się :) śliczne nagrody! będą w sam raz jak kupię Pullipa ^^

wjakwieszak.blogspot.com - mój (trochę zaniedbany) blog

Sara pisze...

Ooo, jakie rarytasy, ja też chcę ;) ps.lepiej późno, niż wcale ;)

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

zgłaszam się co prawda pullipa jeszcze nie posiadam bo kasy nie mam na razie bo mama o de mnie porzyczyła ale niedługo dostane 300 stówy a ten pullip jest tani pozdrawiam olusiamagic.pinger.pl

Yume-Sama pisze...

Zgłaszam się ^^ http://yume-sama.pinger.pl/

Anonimowy pisze...

ok chciała bym chociaz raz zeby mnie ktoś wylosował aha i zamawiam jutro czyli 8 stycznia pullip aha i pytanko czy wszystkie nagrodzy sa dla jednej osoby czy masz na trzy miejsca?? pozdrawiam olusiamagic.pinger.pl

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się :D
miło by było wygrać takie łakocie :D
http://cookiemonster13.pinger.pl/

Anonimowy pisze...

zgłaszam się !http://herma.pinger.pl/

katarzyn pisze...

Zgłaszam się ;) Mój blog to: http://kolekcjabarbie.blogspot.com/

Pullipo-Maniaczka pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Pullipo-Maniaczka pisze...

Cuda!!! Siemzgłaszam :-)
Mam nowego bloga więc proooszę: Nie zraź się od razu, będzie mi miło :3
Maaj blog is http://pullip-dal-love.blogspot.com/ A wgl to suuuper lalki :-)

KayKa pisze...

zgłaszam się!!!

Gabby pisze...

zgłaszam się :))

Anonimowy pisze...

Mmm... Od razu się słodko zrobiło ^.^ Zgłaszam się :-) Blog:pullip-and-me.blogpot.com Dopiero zaczynam, bo zapominałam haseł :-)
Pozdrawiam serdecznie!

Truflaa pisze...

Zgłaszam się !
http://truflaa.pinger.pl/

NeCia pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
NeCia pisze...

Zgłaszam się :D
aneta1421.pinger.pl

Kaciak pisze...

Rychło w czas ;) To i ja się zgłaszam!

kaciaksdolls.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się! :3
http://swiatmodeliny.pinger.pl/m/9923167

Anonimowy pisze...

Mam nadzieję że uda się :)

Nikki pisze...

zgłaszam się ! :>

Kasia pisze...

Zgłaszam się :)
http://glorianda.pinger.pl/

Zaneta pisze...

zgłaszam się! :)
~ Bardzo jest miło ze są osoby takie jak Ty, które umieją się dzielić :)

Nie mam bloga... jedynie przeglądam.
Ale jeżeli akurat wzięłabyś mnie pod uwagę to o to mój email - bezenduu@poczta.fm :))

Anonimowy pisze...

Z-G-Ł-A-S-Z-A-M S-I-Ę !!!!


:) :) :) .


linka do bloga : http://omomomom.pinger.pl/ :) , email - izawinx@buziaczek.pl :)

modeliniarka pisze...

Zgłaszam się!!
www.modelinowa-pasja.blogspot.com

imawe pisze...

A ja spóźniłam się na takie słodkie candy:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
01 09 10