czwartek, 22 grudnia 2016

Blogowy Grudzien 22; Dylematy

Nie tylko okololalkowe ale i zyciowe,typu ; o rany,zeby mi sie choc troche tak chcialo jak mi sie nie chce! Moze uwierzycie moze nie,ale pojutrze wigilia a ja procz gotujacego sie bigosu i zgrzewki piwa nie mam jeszcze nawet listy zakupow swiatecznych :) Zasadniczo juz od dawna nie robie 12 potraw w Wigilie a i zjesc czlowiek moze tylko tyle ile moze wiec tak naprawde zakupow do zrobienia nie ma duzo co nie zmienia faktu ze nawet tego nie mam zanotowanego :3 Na szczescie mam jeszcze jutro czyli liste moge spreparowac i potrzebne zakupy zrobic w sobote rano.
Ale ja nie o tym :)
Czekam na wiga dla malej Phoebe i szczerze mowiac nie wiem czy mi sie podoba czy nie; wig jest jasnobrazowy lub tez ciemny blond ( zalezy od ustawien monitora buahahaha ) ale mnie wciaz ciagnie do blondaskow.W trakcie fotografowania rzeczy na Ebay natrafilam na "starego" wiga Emily,a wlasciwie tego ktory miala w fullsecie ( starego - jej jak to brzmi!) i oczywiscie musialam przymierzyc.Ach!!!! Czy myslicie dokladnie to samo co ja?!


Zostawic? Pasuje jej idealnie,chociaz sadnej innej lalce w tym samym rozmiarze nie pasuje procz oczywiscie Emily i nie mowie tu wylacznie o tym czy kolor pasuje czy nie,on nie pasuje im...fizycznie? Jest po prostu za gleboki i opada na pol twarzy :3 
Tak czy siak wola do mnie  NIE SPRZEDAWAJ MNIE i chociaz az tak wywiniete loki z deka mnie wnerwiaja to musze przyznac ze mnie kusi.
Co myslicie?
Ja musze sie powoli szykowac do pracy,ostatnie dwa dni i pewnie dwa najgorsze ale co poradzic; jakos te funty szterlingi na nowe lalki zdobyc trzeba :3
Dziekuje za uwage i do jutra :*

p.s. mowilam ze ten miesac codziennych wpisow bedzie nudny jak diabli :3

4 komentarze :

Inka pisze...

te wywijaski mają moc wdzięku!
kapustę mogłabym na tony jeść :)))

Aya w Świecie Lalek pisze...

Mnie się te kłaczki bardzo podobają ;-) Nie sprzedawaj, niee. :-)

Urszula Macioł-Kaźmierczak pisze...

Wcale nie jest nudny-fajnie jest wiedziec, ze codziennie (no prawie codziennie;)) bedzie mozna przeczytac u Pani coś ciekawego:).
Bardzostawię lubię Pani bloga i przez długi czas brakowało mi częstszych wpisów.
Pozdrawiam serdecznie i życzę przedewszystkim spokojnych Świąt i zasłużonego odpoczynku:)

Urszula Macioł-Kaźmierczak pisze...

Ps. Nie sprzedawac-loki mają swój urok (jak dla mnie trochę takie "mangowe" są):).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
01 09 10